Reklamačný poriadok

obchodnej spoločnosti IN-GREEN, s.r.o.

(pre e-shop www.ingreeneshop.sk)

1. Úvodné ustanovenia

1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatnenia práv kupujúceho z vadného plnenia (reklamácie), zodpovednosť za vady tovaru, ako aj spôsob ich vybavenia.

1.2 Predávajúcim je obchodná spoločnosť IN-GREEN, s.r.o., Studenohorská 11, 841 03 Bratislava – Lamač, IČO: 45435464, zapísaná v OR vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka 64554/B.

1.3 Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, ako aj zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

2. Zodpovednosť za vady a záručná doba

2.1 Predávajúci zodpovedá za to, že tovar je pri prevzatí bez vád a má vlastnosti dohodnuté v zmluve, resp. obvyklé pre daný druh tovaru.

2.2 Záručná doba pre spotrebiteľa je 24 mesiacov, ak nie je pre konkrétny druh tovaru stanovená iná (kratšia alebo dlhšia) lehota alebo ak sa nejedná o tovar, na ktorý sa záruka nevzťahuje.

2.3 Pri živých rastlinách a drevinách zodpovedá predávajúci len za ich stav pri prevzatí. Kupujúci je povinný rastliny ihneď po doručení zasadiť, zaliať a zabezpečiť im vhodné podmienky. Za vady vzniknuté nesprávnou manipuláciou alebo starostlivosťou predávajúci nezodpovedá.

3. Uplatnenie reklamácie

3.1 Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu po zistení vady.

3.2 Reklamáciu môže kupujúci uplatniť:

e-mailom na adrese: pucikova@ingreen.sk alebo ingreen@ingreen.sk,

písomne na adrese: Československých tankistov 3C, 841 06 Bratislava – Záhorská Bystrica.

3.3 Reklamovaný tovar je potrebné zaslať alebo doručiť spolu s vyplneným formulárom na reklamáciu a kópiou dokladu o kúpe. Pri rastlinách odporúčame priložiť aj fotodokumentáciu stavu tovaru pri dodaní.

4. Vybavenie reklamácie

4.1 O prijatí reklamácie predávajúci informuje kupujúceho e-mailom.

4.2 Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

4.3 Ak je reklamácia oprávnená, má kupujúci právo najmä na:

bezplatné odstránenie vady,

výmenu tovaru,

primeranú zľavu z ceny,

odstúpenie od zmluvy (pri závažnej vade).

4.4 Ak sa reklamácia týka živých rastlín, predávajúci si vyhradzuje právo vyhodnotiť oprávnenosť reklamácie aj na základe zaslanej fotodokumentácie, času od dodania a podmienok pestovania.

5. Záverečné ustanovenia

5.1 Tento reklamačný poriadok je verejne dostupný na webovej stránke e-shopu a tvorí prílohu obchodných podmienok.

5.2 Kupujúci bol s jeho znením oboznámený pred odoslaním objednávky a potvrdil, že s ním súhlasí.